Bredasdorp 10-9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilhelmien Willems Viegers - WaarBenJij.nu Bredasdorp 10-9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilhelmien Willems Viegers - WaarBenJij.nu

Bredasdorp 10-9

Door: Wilhelmien

Blijf op de hoogte en volg Wilhelmien

11 September 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen kijken we uit het raam en het regent.
Na het ontbijt vertrekken we naar Bradasdorp.
Tegen de middag zijn we daar.
Ingecheckt en dan lopen we naar het centrum.
Bij de toeristische informatie is een heel vriendelijke mevrouw en die kan zuid Afrikaans en dat is voor ons makkelijker als Engels .
Naast het bureau is een restaurant en daar hebben we lekker geeten , zoals altijd hier in south africa.
Het is nog steeds regenachtig weer .
We gaan bij een kaarsfabriek kijken, maar het is eigenlijk een winkel.
Daarna rijden we naar Ariston en daar maken we een wandeling door de duinen.
We zouden 2 nachten blijven, maar we hebben gevraagd of we er maar 1 kunnen blijven.
Als we terug komen zegt de mevrouw dat het geen probleem is dat we morgen vertrekken en dus hebben we een kamer in Mosselbay geboekt.