Pinguïns 7-9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilhelmien Willems Viegers - WaarBenJij.nu Pinguïns 7-9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilhelmien Willems Viegers - WaarBenJij.nu

Pinguïns 7-9

Door: Wilhelmien

Blijf op de hoogte en volg Wilhelmien

11 September 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Afgelopen nacht hadden we veel regen en wind. Geen Mooi weer vandaag.
We besluiten naar Simons town te gaan om naar de pinguïn kolonie te kijken.
We rijden via Constantia naar Fischhoek . In Fischhoek wat rond gelopen en koffie gedronken, daarna naar Simons Town en daar is een marinehaven.
Eenmaal daar hebben we een stortbui en zijn maar 10 minuten in de auto blijven zitten.
Even rond gelopen en toen naar Boulders net iets verder en daar naar de pinguïn kolonie gaan kijken.
Dat is heel leuk.
Daarna rijden we terug via Simons town en nemen de weg M66 richting Scarborough. We stijgen flink de berg op. Boven op de berg is een township . Daarna via de Chapmans Peek weer terug naar Houtbay